Általános Szerződési feltételek
Szolgáltató és egyben Üzemeltető: Buzás Péter Pál e.v.
Nyilvántartási szám: 56707559
Adószám: 58078392-1-42
Székhely: 1173 Budapest, Bölcske utca 9
Szolgáltató elérhetőségei:
Telefon: + 36 70 428 8057
Email: support@ecegek.hu
Alap fogalmak
Platform: Üzemeltető által működtetett internetes oldal, amelynek elérhetősége: https://www.ecegek.hu
Vállalkozás: Az a magyar vagy külföldi állampolgárságú természetes személy, vagy őstermelő illetve a magyar és külföldi állam joga alapján létesített jogi személy (és jogi személyiség nélküli) gazdasági társaság, aki a regisztráció alapján a Szolgáltatást igénybe veszi, továbbiakban Vállalkozás.
Magánszemély: Az természetes személy, aki regisztrált a platformon és keresési szándékkal illetve munkaajánlat vagy megbízás céljából látogatja/használja a szolgáltatásait.
Megbízó: Az a fél, aki saját vagy a megbízója által felkér vagy megbíz egy Vállalkozást, hogy egy adott szolgáltatást vagy munkát végezzen el. A Megbízó lehet Magánszemély vagy Vállalkozás.
Felhasználó:
1. Szolgáltatás leírása
Szolgáltatás: Az www.ecegek.hu egy magyar online platform és keresőszolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy vállalkozásokat és szolgáltatásokat találjanak a közelükben. Az oldal cégkatalógusként és keresőmotor-ként működik, ahol a cégek profilokat hozhatnak létre, bemutathatják tevékenységüket, elérhetőségeiket és szolgáltatásaikat. A felhasználók véleményeket írhatnak a cégekről és hirdetési lehetőséget is igénybe vehetnek.
2. Szerződés tárgya
2.1. A Platform rendszerében a Vállalkozások: gazdasági társaságok, intézmények, szervezetek, egyéni vállalkozók, szakemberek őstermelők webes megjelenést kapnak.
2.2. Az Üzemeltető biztosít a Vállalkozás részére egy felhasználói fiókot a Platformon (https://ecegek.hu/) amivel módosíthatja a Felhasználó a webes megjelenését pl.: képeket tölthet fel, videót ágyazhat be, hirdetéseket tehet közzé, munka ajánlatokat-megbízásokat küldhet be és egyéb adatokat adhat meg ahogy a platform jelenlegi állapota lehetővé teszi azt.
2.3. A Vállalkozás által a platformon megadott vállalkozás adatok, elérhetőségei, szolgáltatásai és egyéb adatok ideértve: logó, képek, referenciák, képesítések, nyitvatartási idő, extra és kényelmi szolgáltatások, beszélt nyelvek, közösségi oldalak, publikusak és bárki által megtekinthető adatok, ezeket az adatokat a Vállalkozás önszántából osztja meg, és webes megjelenésén láthatóak lesznek.
2.4. A Vállalkozás a piactérre adhat fel termék-hirdetéseket, a megrendelt szolgáltatás szerint és mennyiségben. A piactéren feltüntetett termékek-hirdetések publikusak, bárki által megtekinthetőek viszont a hirdetésben szereplő elérhetőségek csak a Felhasználók számára elérhetőek.
2.5. Munkát, megbízást, a Megbízó teszi közzé a platformon korlátlan számban, amire a Vállalkozások jelentkezhetnek.
2.6. Új munka/megbízás esetén az adott kategóriában szereplő Vállalkozásokat a platform automatikusan értesíti a regisztrációkor megadott email címen.
2.7. A munkát/megbízást beküldő, Felhasználót a regisztrációkor megadott email címen értesíti automatikusan platform a jelentkezésekről
3. Felhasználó jogai és kötelezettségei
A Felhasználó felel a Szolgáltató ÁSZF alapján meghatározott kötelezettségek teljesítéséért.
3.1. A Felhasználó köteles a Platforml szolgáltatásait jogszerűen és jelen általános szerződés feltételek-ben foglaltak szerint használni.
3.2. A Felhasználó a Platform használatát megkezdve tudomásul veszi, hogy a feltöltött tartalmakért, információkért, dokumentumokért, adatokért, képekért, videók tartalmáért és jogszerűségéért felelősséggel tartozik.
3.3. A Felhasználó kizárólag valós információkat, adatokat és hirdetéseket tehet közzé.
3.4. A Felhasználó az adataiban bekövetkezett változásokat köteles a Platformon rögzített adataira is módosítani vagy értesíteni az Üzemeltetőt a support@ecegek.hu email címen. E kötelezettségének elmulasztásából eredő károkért a Felhasználó kizárólagos felelősséggel tartozik, azért sem a Szolgáltató, sem a Szolgáltatás elősegítése érdekében igénybe vett közreműködői nem vonhatók felelősségre.
3.5. A Felhasználó hozzájárul, hogy a platform tárolja a megosztott adatokat, információkat és közzéteszi azt a többi felhasználó számára.
3.6. A Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni, törlési kérelmet tartalmazó email üzenettel a support@ecegek.hu-ra történő e-mail küldésével. Az Üzemeltető a törlési kérelem beérkezését követően a jogszabályban előírt időn belül törli az adatokat a rendszerből, kivéve azokat, amelyeket az adatvédelmi nyilatkozatban foglalt megőrzési, nyilvántartásba vételi kötelezettség érinti. A Felhasználó Belépést követően jobb felső sarokban, profilkép ikonra kattintva az irányítópultra navigálhat és a bal oldali menüpontban kezdeményezheti a regisztráció törlését a “Tagság törlése” menüpontban. A regisztráció törlése után az adatok visszaállítására többé nincs lehetőség.
3.7. A felhasználó nem ruházhatja át harmadik fél részére a regisztrált fiókot.
3.8. Amennyiben a Felhasználó tudomást szerez arról, hogy jelszavához bárki jogosulatlanul hozzájuthatott, köteles azt megváltoztatni, ha pedig feltételezhető, hogy a jelszó használatával visszaéltek, köteles a Szolgáltatót értesíteni.
3.9. Ha a Felhasználó a szolgáltatással kapcsolatban észlel hibát, arról kötelessége tájékoztatni az Üzemeltetőt azonnali hatállyal bármelyik elérhetőségen.
4. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
4.1. Szolgáltató nem felel a piactéren meghirdetett termékek pontosságért, minőségéért, szabályszerűségéért, törvényszerűségéért, és nem vállal kötelezettséget ezen termékek ellenőrzéséért.
4.2. Szolgáltató nem felel a feladott munka-ajánlatokért, megbízásokért, annak tartalmáért, hitelességéért és jogszerűségéért, továbbá a szolgáltató nem felelős az információkat felhasználók magatartásáért.
4.3. Szolgáltató nem vállalja a Felhasználók által beküldött adatokért a felelősséget.
4.4. A szolgáltató egyoldalúan megtagadhatja a Megbízótól a szolgáltatást és törölheti a közzé tett tartalmat amennyiben, a publikált tartalom a hatályos jogszabályokba ütközik.
4.5. A Szolgáltató a szolgáltatás megfelelő minőségének biztosítása érdekében minden tőle elvárható intézkedést megtesz, a platformot folyamatosan ellenőrzi, karbantartja, javítja.
4.6. A Szolgáltató a Platformot a frissítések és karbantartások idejére leállíthatja, ezeken felül az éves rendelkezésre állás 99%
4.7. A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás karbantartása miatt vagy egyéb biztonsági okból a szolgáltatást szüneteltetni.
4.8. A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy a Platform működését zavartalanul tudja biztosítani a Felhasználók számára.
4.9. Szolgáltató elérhetőségein, hibabejelentő szolgálatot biztosít a Felhasználó részére telefonon és e-mailben , munkanapokon 09:00-tól 17:00-ig a megadott elérhetőségeken.
4.10. Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel, mely felelősség mértéke nem haladhatja meg a Szolgáltatás értékét.
4.11. Szolgáltató jogosult az általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítani, melyről a Felhasználó a regisztrációkor megadott email címen értesíti.
5. Fizetési lehetőségek, Regisztrációs díjak
5.1 Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Rendelésed leadása a "Megrendelem" gombra kattintva történik, ezt követően irányítunk át a Barion Payment fizetési rendszer oldalára. A tranzakciót követően a fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint visszairányítanak az oldalunkra.
5.2. A kiválasztott Szolgáltatás ellenértékét előre, egy összegben, vagy havi terhelés útján a Barion fizetési rendszeren keresztül bankkártya használatával online fizetheti meg.
5.3. A Platformon megjelenített árak bruttó árak, illetve forintba értendők.
5.4. A díj kiegyenlítése bankkártyaszám megadásával történik, „Barion” rendszerén keresztül, a Vállalkozás által választott szolgáltatásnak megfelelően, havi terhelés útján vagy egy összegben.
5.5. A Szolgáltató a regisztrációt vagyis a rendelést leadását követően automatikus e-mail üzenetet küld a Felhasználó által megadott e-mail címre, mely tartalmazza a megrendelt szolgáltatást, díját és egyéb szükséges adatokat a szolgáltatás igénybevételhez.
5.6. Regisztrációkor hibás e-mail cím megadásából fakadó károkért a felelőséget csak is kizárólagosan a Felhasználót terheli.
5.7. A Platformon megvásárolható szolgáltatások tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg.
5.8. A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
5.9 Szerződés időtartama:
- Magánszemélyek: Határozatlan.
- Vállalkozások: A megrendelt szolgáltatás időtartamának megfelelően, pl. 6 hónap, 1+1 év, 2+1 év.
5.10 Regisztrációs díjak:
Magánszemélyek részére: Ingyenes.
Vállalkozások részére:
- 6 hónapos tagság: 29,000 Ft
- 1 éves tagság: 49,900 Ft (+1 év ajándék, tehát 2 év)
- 2 éves tagság: 69,900 Ft (+1 év ajándék, tehát 3 év)
6. Szolgáltatás rendkívüli, idő előtti befejezése
6.1. Az Üzemeltető jogosult a szolgáltatás megtagadására, ha az Üzemeltető megítélése szerint nem rendeltetésszerűen használja a platformot a Felhasználó különösen, ha: Jogszabályba ütközően, tisztességtelen célokra használja a platformot és a szolgáltatásait Olyan tartalmakat tesz közzé, ami jogait, jó hírnevét, üzleti érdekeit, különösen a platform szolgáltatásait sértheti. Nem sérthet jó ízlést, közerkölcsöt, jogszabályt, szerzői jogokat, más személyek emberi méltóságát, illetve a platformon bemutatkozó Vállalkozások, intézmények jó hírnevét. Nem szíthat faji, nemzetiségi, vallási, nemi vagy politikai ellentéteket. Nem bátoríthat egészségre ártalmas anyagok használatára. Nem tartalmazhat bűncselekményre való felbujtást. Nem tartalmazhat jogosulatlanul, tisztességtelen vagy tiltott módon megszerzett adatokat, üzleti titkokat. Nem tartalmazhat a magyar jogszabályokba ütköző egyéb tartalmat.
6.2. Az Üzemeltető abban az esetben is élhet az azonnali hatállyal történő felmondási jogával, amennyiben a Vállalkozás az esedékességtől számított 14 napon túl nem tesz eleget a díjfizetési kötelezettségének.
6.3. Ha a Felhasználó az Üzemeltetővel szembeni viselkedése rosszindulatú, kártevő, vagy sérelmezhető az Üzemeltető azonnal felmondhatja a szerződést.
7. Elállás és garancia
7.1 Pénz visszafizetési garancia: A vásárlást követően pénz visszatérítésre14 naptári napig van lehetőség, ezen szándékát a felhasználónak haladéktalanul e-mailben jeleznie kell a support@ecegek.hu e-mail címen.
7.2 A szerződés bármikor felmondható. 14 naptári nap elteltével a díjak nem kerülnek visszafizetésre.
7.3 Ha a Felhasználó megszünteti Regisztrált fiókját (3.6.) vagy szabálysértésből eredendően törlése kerül a Regisztrált fiók abban az esetben az Üzemeltető vállalja, hogy a felhasználó által közzétett adatokat, információkat, képeket, dokumentumokat, szellemi alkotásokat nem tárolja tovább, és véglegesen törli azt.
8. Felelősség
8.1. Felek tudomásul veszik, hogy a Szolgáltató, a Látogató és a Felhasználók között létrejött megállapodásban vagy megbízásban semmilyen formában nem vesz részt és ezzel kapcsolatban semminemű felelősséget nem vállal. Felek tudomásul veszik, hogy a Platofmon létrejött megbízások, megállapodások és egyéb üzletkötések ami meghiúsult és ebből fakadó esetleges károkért a Szolgáltató/Üzemeltető semminemű anyagi vagy egyéb felelősség nem terheli. Az Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz az adatvesztések elkerülésének érdekében, de a rendszerbe feltöltött adatokat, tartalmakat, információkat, felhasználói adatok és minden egyéb adatot nem köteles tárolni és nem köteles adatmentéseket végezni. Amennyiben technikai hiba miatt vagy bármely más okból adatvesztés történik, akkor a Szolgáltató minden felelősséget elhárít az esetlegesen ebből fakadó károkkal kapcsolatban. Az Üzemeltető törekszik arra, hogy a műszaki és szervezeti lehetőségek keretében a hozzáférést a nap 24 órájában biztosítsa. Karbantartási okokból, internetfüggő zavarok miatt vagy vis major okán az applikáció vagy egyes szolgáltatások elérhetősége korlátozott lehet vagy teljesen megszűnhet. A felhasználónak nincs joga követelni az applikáció vagy egyes szolgáltatások állandó, megszakítás nélküli elérhetőségét.
8.2. Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatásról írt kritikus vagy egyéb véleményekért, amelyek minden esetben az oldal látogatóinak álláspontját tükrözik. Mindazonáltal Szolgáltató jogosult a közízlést, Szolgáltató üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények, kijelentések – saját mérlegelése alapján történő – törlésére.
9. Vitarendezés
Megrendelő a megrendelésével kapcsolatosan az alábbi elérhetőségeken kérhet tájékoztatást, illetve jelentheti be panaszát az ügyfélszolgálat munkatársainál munkanapokon 09:00-17:00 között:
Telefon: + 36 70 428 8057
Email: support@ecegek.hu
A Felek megállapodnak abban, hogy a jelen feltételekre, azok értelmezéseire, valamint az azokkal kapcsolatos kérdésekre a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadók. A Szolgáltató és a Felhasználók megállapodnak abban, hogy bármely vita esetén először megpróbálják azt békés úton rendezni, annak eredménytelensége esetén pedig bármelyik fél bírósági eljárást kezdeményezhet.
Záró rendelkezések
Ha a Felhasználó megszünteti regisztrált fiókját vagy szabálysértésből eredendően törlése kerül a regisztrált fiók abban az esetben az Üzemeltető vállalja, hogy a felhasználó által közzétett adatokat, információkat, képeket, dokumentumokat, szellemi alkotásokat nem tárolja tovább, és véglegesen törli azt. Ha a Felhasználó a megrendelt szolgáltatást szolgáltatási időtartam előtt mondja azt fel (Pl.: lemondja a szolgáltatást vagy törli a Felhasználó fiókot) nem ide tartozik az „Pénzfizetési Garancia” abban az esetben, a Szolgáltató örökös kitiltást, és bárminemű szolgáltatás megtagadására jogosult a Szolgáltató.
Jelen ASZF részt vevő felek a szerződés tartalmát elfogadottnak tekintik. A felek elektronikus úton, ráutaló magatartással fejezik ki a szerződésben foglaltakkal kapcsolatos egyetértésüket. Ezen szerződés aláírások nélkül is érvényes.